čtvrtek 22. ledna 2015

Rychlovka - Deodorant Rituals

Moje milé čtenářky, dnes bych vám ráda představila nový typ článku na blogu, který se tu bude čas od času objevovat. Bude se jednat o kratší post, kde vám představím zajímavé produkty, na které jsem narazila, ale na klasickou recenzi se nehodí... Tento typ postu bude označen jako ...Rychlovka :-)

...tak a jdeme na to!


V obchodě Rituals mě tentokrát zaujal tuhý deodorant s mojí nejoblíbenější parfemací Indian Rose & Sweet Almond. Nikdy jsem jejich tuhé deodoranty nezkoušela a popravdě si jich ani nevšimla. Deodorant byl v akci za cca. 180,- Kč , tak proč ho nezkusit. A proč vám o něm vůbec píšu? Protože mě překvapil svoji funkčností. Ačkoliv nejsem na tento typ deodorantů zvyklá a moc jim nefandím... to patlání je fakt opruz... tak s tímto to jde jedna báseň. 
Pěkně rovnoměrně se v podpaží roztírá, zůstane ho na pokožce tak akorát a příjemně voní. Deodorant neobsahuje hydroxychlorid hlinitý. Teď v zimě plní funkci na jedničku, nepotím se. Ale nevím jak obstojí v letních pařácích. Na barevném oblečení nezanechává bílé skvrny.




A nakonec mám ještě jeden tip pro pravidelné čtenářky zapojené do soutěže. Pokud budete někde moji soutěž sdílet, můžete svoji šanci na výhru zvýšit. Stačí pod svůj komentář k soutěži připsat další s odkazem, kde jste sdíleli :-)


4 komentáře:

  1. Ti vypadá fajn, voňavých věcí není nikdy dost. :) Zajímalo by mě složení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už ho tam máš, nějak se mi to nenahrálo :-)

      Vymazat
  2. Já mám tuhé deodoranty naopak ráda, jen hledám spíše levnější varianty :) Ale vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty z drogérie mě právě dost odradili :-)

      Vymazat