středa 28. ledna 2015

Můj nový Milášek...

Milé čtenářky, můj blog se rozrostl o nového pomocníka, tak bych vám ho ráda krátce představila. Už delší dobu jsem přemýšlela, že s tím stávajícím "pomocníkem" toho už moc nenadělám. Jeho odvedená práce pro mě nebyla dostačující.  Pořád jsem své nároky na jeho práci zvyšovala, ale on nebyl schopný s blogem držet krok. Až jednoho dne nastal čas mu dát padáka (samozřejmě bez odstupného :-D) a říct mu "arrivederci!"

Ano, můj nový Milášek je fotoaparát. Konečně pořádnej kusanec pro velký holky :-D

Nikon COOLPIX L830


Tenhle fialový krasavec je fakt dost výkonej! Sice je to "jen" kompakt, ale tohle všechno umí:


Rozlišení 16 Mpix
Optický ZOOM 34x
Full HD Rozlišení videa 1920x1080
LCD obrazovka 3palce
CMOS snímač

Nebudu vás dále unavovat parametry, ostatní čísla mi nic neříkají :-D jsem naprostý amatér.

Podrobnější popis ZDE


Přikládám pár fotek toho krasavce pořízené mobilem.

V budoucích postech už se budou objevovat jen fotografie v jeho režii.







A jedna všetečná otázka nakonec. Čím fotíte vy? 

7 komentářů:

  1. Ja mam Nikon Coolpix L330 a kdyz i je to taky "jen" kompakt, tak ho mam moc rada a je super :) Myslim ze s kompaktem se daji poridit dobre fotky, kdyz to clovek umi...co sice jeste neni uplne muj pripad ale pracuju na tom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme dve :-D taky na tom teprve pracuju :-D ten muj krasavec ma super Makro, ale naucit se s tim... to bude jeste chvili trvat

      Vymazat
  2. Vítej do Nikoní rodiny! ;-) Myslím, že sis vybrala dobře, koukala jsem na fotoaparát pro mámu a tento se mi taky líbil. Já sama fotím zrcadlovkou, Nikonem D90, a neměnila bych, je to ideální parťák. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo zrcadlovka, to je jinej level... to neni pro tele jako jsem jaa :-D ty jsi Pani Fotografka :-)

      Vymazat
  3. oooch tak teraz slintám :) Ja by som tiež veľmi chcela niečo výkonné, ale bohužiaľ musím naň ešte dlho šetriť :D fotím väčšinou tým čo príde pod ruku, mobil, starý foťák a podobne...Tak som zvedavá na tvoje nové fotečky :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám doma zrkadlovku ale kedysi som fotila úplne maličkým nikonom a vedela som urobiť celkom dobré fotky, takže si myslím, že nezáleží na foťáku, ale na talente a snahe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrej, taky jsem o něm přemýšlela

    OdpovědětVymazat