neděle 21. dubna 2013

Co to tu voní? ...

Aneb co ráda očmuchávám :-)

Jako každá dívka i já mám nějaké ty voňavé pomocníky a ráda bych vám je představila. Nejraději používám parfémované vody kvůli větší intenzitě vůně a výdrži, ale nepohrdnu ani toaletní vodou. Díky své práci se pohybuji celý den po gastro provozech a lepší vonět parfémem, než kouřem z cigaret.



ZARA Woman CHERRY EdT

Ovocný koktejl z třešní, švestek, mandarinek, hrušek, santalového dřeva a vanilky. Příjemná letní vůně.

Armani Code EdP

Ideální zimní vůně, výdrž i intenzita je průměr. Hlava parfému - zázvor, pomeranč; srdce - květ pomerančovníku; základ - santalové dřevo, med. Dárek od přítele k Vánocům. 

Lancome Trésor Midnight Rose EdP

Velmi intenzivní vůně, dlouhá výdrž. Používám spíše večer. Hlava parfému - růže a malina; srdce - pepř, černý rybíz, pivoňka, jasmín; základ - pižmo, vanilka, cedr. 


DKNY Delicious Night EdP

Květinově - orientální vůně, vhodná na dlouhé zimní večery. Hlava parfému: rybíz, pepř, pomelo, frézie, martini; srdce - orchidej, kosatec, jasmín; základ - pačuli, ambra, vetiver, myrha. Střední výdrž.




Pacco Rabanne Lady Milion EdP

Kombinace smyslných květin a opojného ovoce. Hlava parfému: med, pačuli; srdce - jasmín, květ pomerančovníku, gardénie; základ - neroli, citron, malina. Střední výdrž, vhodná i na den.

Thierry Mugler ALIEN Sunessence EdT Légére

Odlehčená letní verze původní ALIEN. Hlava - zelené tóny, citron amalfi; srdce - jasmín; základ - ambra, kašmírové dřevo, vanilka.

Calvin Klein BEAUTY EdP

Beauty evokuje sílu ženskosti. Vhodná je na den, střední výdrž. Hlava - semínka Ambrette , srdce - jasmín, základ - cedrové dřevo

DKNY  Be Delicious EdP

Moje nejoblíbenější letní vůně, je šťavnatá jako jablko. Tohle je už moje třetí balení. Střední výdrž. Hlava parfému - okurka, jablko, magnólie, grapefruit; srdce - růže, tuberóza, konvalinka, fialka; základ - dřevo, květinové tóny, ambra, santalové dřevo.



IDOLE d´ARMANI EdP

Úžasná vůně, vhodná na den i večer. Střední výdrž a vyšší intenzita vůně. Hlava parfému - zázvor, hruška; Srdce - šafrán, jasmín; základ - pačuli, kůže, vetiver, styrač. 

Calvin Klein Euphoria Spring Temptation EdP

Jarní lehká vůně, malá výdrž a intenzita. Již se neprodává. Hlava parfému - květ hrušně, list guavy, vodopádový akord; srdce - růžová lilie, orosená fialka; základ - bílý santal, zmrzlé pižmo, ambra.

Yves Rocher FlowerParty EdT

Zvěží toaletní voda, nižší výdrž i intenzita. Složky rostlinného původu - esenciální olej z pomeranče a mandarinky, výtažek z růže a vanilky.



K čemu rády čmucháte?

10 komentářů:

  1. Já zbožňuji Versace Bright crystal, nedám na ní dopustit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Takový pěkný článek, škoda, že nejdou ty vůně cítit přes monitor :D
    Na Armaniho Idol jsi mě docela nalákala, takže ho musím někde očichat... Už jsem si dlouho nějakou voňavou vodičku nekoupila :D
    Jinak já si ujíždím na Versence (a je mi jedno, že je to letní vůně, jsem schopná s ní vyrazit i na sníh :-)), Alien je skvělej a ráda se občas stříknu i Angelem (ale podle nálady, někdy mě až vyloženě štve, máme spolu zvláštní vztah :D) a Trésor mému nosíku voní zamilovaný (In love) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zvláštní vztah k Trésor, jsou dny kdy se mi z něj až zvedá žaludek, nevím čím to je... asi periodou :-D

      Vymazat
  3. Tyjo, mám celkom slušnú zbierku :-O Ja momentálne najčastejšie používam Lanvinovku Éclat D´Arpége, Wings od Police a Love, Chloé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejradši ovocné vůně ty přímo miluju! :))
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty věci od Zary mám moc ráda a můžu na ně dát jen pozitivní recenze. Hodně mi voní a navíc jsou i cenově relativně přijatelné. ;-) Na druhou i ty další značky stojí za hřích. Třeba konkrétně ten Calvin Klein je taky fajn. Pořídila si ho kamarádka. :) Jen já mám raději trochu jiný éterický profil parfémů, takže mi moc nesedí. :)

    OdpovědětVymazat