pondělí 22. dubna 2013

BloBox od Terezky P.

Tento měsíc jsem se přihlásila do projektu BloBox, který pořádá Bella (odkaz ZDE). Bella mi vybrala parťačku Terezku. Vyměnili jsme si pár mailů s instrukcemi a mohli jsme se dát do přípravy BloBoxu. Terezka mi svůj box odeslala minulou středu a dnes mi dorazil domů, bohužel já svůj box stihla odeslat až v pátek, začíná se oteplovat a já nevím kde mi kvůli práci hlava stojí.


BloBox od Terezky jsem si vyzvedla na poště, byl velký a celý zabalený červenobílém papíru (jako velké cukrátko). Uvnitř  na mě čekaly tři balíčky a roztomilý pytlíček.



 Největší balíček byla červená krabička plná věcí na téma Sladké mámení.



Druhý balíček byl určen pro mého kocourka Macchiata. Byl plný dobrot pro mlsné kocourky s myškou jako bonus. Maki hnedle pasoval myšku na svoji dnešní nejoblíbenější hračku a stihl ji značně oslintat. Pochutnal si  i na jednom balíčku dobrot s krůtím masem.



Třetí balíček obsahoval oříškovo-medovou španělskou pochoutku. Nikdy jsem to neviděla a chutná to výborně, prostě sladké mámení. V červeném pytlíčku jsem dostala nějaké ty vzorečky a různé čaje. Z čajů mám velkou radost, protože jsem čajomil. 


A co jsem našla v kouzelné krabičce od Terezky?

Mini čokoládky MAXIM´s v úžasné kovové krabičce. Mléčná čokoláda s kousky pralinek je lahodná, v mým útrobách již skončilo celé první patro (ještě zbývá 10 kousků - zatím, pokud tento článek čtete v úterý, nic už nezbylo)


Confit MAXIM´s z růžových lístků, nikdy jsem to nechutnala a je mi líto lahvičku načít. 

Růžové náušničky F&F, růžovou já ráda.

Slupovací masku granátové jablko. Slupovací masku jsem zkoušela zatím jen jednou, tak jsem zvědavá na tuhle.

Večerní lázeň Tetesept s maracujou a granátovým jablkem. Tu si nechám na víkend a budu relaxovat ve vaně :-)

Růžová tvářenka MUA a stříbrné glitrové linky téže značky. Dnes je to má MUA premiéra, zatím jsem odolávala. Tvářenka je moc pěkná s jemným shimmerem  a linky využiju na párty. Barevně se Terezka trefila na jedničku




Moc Terezce děkuji za pěkný balíček a doufám, že ji udělá radost ten můj.



Protože Terezka nemá blog, zveřejním můj BloBag zde.


Co jsem připravila pro Terezku do BloBagu?

Pečený čaj Meruňkové mámení, Bonbony PEZ, Čaje, Halloren Kugeln, Mini med, Mini Marmeládu, Jarní Lentilky, další čaje, vonnou svíčku 
roztomilý přívěšek na klíče.


Vanilkovou vodní lázeň, čokoládový sprchový gel, tělové máslo, obličejovou masku granátové jablko, "cukrový" lak na nehty a želé rtěnku :-)



16 komentářů:

  1. Parádní BloBox i BloBag! Strašně se mi líbí, jak to Terka rozdělila... pro Tebe, pro kocourka... je vidět, že jste si na tom obě daly moc záležet. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, že má radost i kočičák! :)
    Moc krásnou radost jste si udělaly... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nàdhera :-) Začínám dostávat chuť si zase s někým vyměnit balíček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já též, uvidím...třeba se přihlásím zase na Blobox, pokud bude zajímavé téma :-)

      Vymazat
  4. Krásné balíčky, oba dva :) Mě ten můj dorazil včera a taky mi udělal radost, jen čekám se zveřejněním, až ten ode mě dorazí parťačce, abych jí nezkazila překvapení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Verčo!
    Právě jsem si balíček od tebe donesla z pošty. Samou nedočkavostí jsem zničila krabici, abych se co nejrychleji dostala k jejímu obsahu:)Moc ti děkuji!!! Musím říci, že ses mi naprosto strefila do noty! Samé roztomilé a neobvyklé věci! Lak je skvělý, přesně takovou barvičku jsem hledala. Korejské produkty na plet vyzkouším co nejdříve! A všechny ty čajíčky, sladkosti, rtěnka, svíčka a úžasně zabalený tělový krém,... to je úplné pohlazení:) Zdraví tě Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, tak to mám ohromnou radost, že jsme obě spokojené :-)

      Vymazat
  6. Budiž radost kočičí. Můj neviditelný seznam vzácných výjimek bloboxů se začíná rozšiřovat. Včera a dnes jsem měla možnost shlédnout dohromady 4 velmi povedené boxy, díky lesním bohům za takové blogerky i neblogerky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si všimla moc pěkných bloboxů u Levandule a Petulane :-)

      Vymazat
  7. Ano, ano, to jsou ony, a začínám objevovat další povedené. Akorát, než jsem takové pěkné mohla shlédnout přečetla jsem si i komentáře, které mě docela zamrzely a naštvaly. :-/

    OdpovědětVymazat