středa 25. září 2013

Moje rána s Helenou

Hlavní hrdinkou dnešního postu je řasenka, ale není to obyčejná řasenka.
Tahle řasenka je ulhaná! Ne, vlastně spíš slovíčkaří...

Helena Rubinstein Surrealist EverFresh Mascara


Nějakou řasenku od HR jsem chtěla vyzkoušet již dlouho. V letním Sephora magazínu (či letáku) jsem narazila na řasenku Surrealist, která slibovala hory i s horákama. Ale mě nejvíce zaujala ta EverFresh technologie - nevysychající řasenka, to by byla pecka. Kdyby takovou technologií oplývala i DollEyes od Lancome. Moje zvědavá dušička mi nedala spát, a tak jsem si pro řasenku do Sephory začátkem srpna zašla a pořídila ji se slevou 20% (cca.800,-Kč).


Řasenka je designově vymazlená. Zlato- černý obal v kombinaci s průhledným plastem je velmi elegantní a působí luxusním dojmem. Obal je hodně bytelný a řasenka je nezvykle těžká (např. oproti Lancome, atd...)


Zlatá barva se po skoro dvouměsíčním používání vůbec neoprýskala.


Řasenku jsem zvolila v černém odstínu. Kartáček je plastový 
a štětiny dotvářejí jeho kónický tvar. 


Surrealist od HR nám slibuje zvětšení objemu, délky a křivky řas - den za dnem. A jak si vede v reálu?


Nemám ideální řasy. Chvíli trvalo než jsem se s řasenkou naučila správně řasy nalíčit. Fígl je v tom, že musím kartáčkem řasy jen  "šolíchat" - jemně kartáčkem přejíždět po řasách. Ne úplně pročesávat, tím jsem si z řas udělala slepenec. Tvar kartáčku je pěkně přizpůsobený k nalíčení i krátkých řas u vnitřního koutku.


Když už jsem přišla na ten správný grif při nanášení řasenky, s výsledkem jsem byla spokojená. Surrealist přidala objem, délku i natočila. 


Ke konci se dostáváme k jádru pudla. Asi se ptáte, jak je to s tou EverFresh technologií. No, v tomhle bodě jsem hodně rozpačitá. Po necelém dvouměsíčním používání hlásím, že už mi nemá co vyschnout. Podařilo se mi nemožné, vypotřebovala jsem celý obsah řasenky. To se mi ještě nikdy nepodařilo! Po dvou měsících většinou řasenka začala vysychat a dělat hrudky, tudíž jsem ji přestala používat, přestože náplně v ní bylo ještě dost. Asi jsem přišla v čem tkví ta zázračná EverFresh technologie, že by spočívala v malém objemu, který se rychle spotřebuje a nemá co vyschnout? Ano, řasenky je roztomilých 3,7 ml  oproti např. Lancome řasenkám, které mívají v průměru 6,5 ml. Moje hloupost,měla jsem si Helču v Sephoře prohlédnout a ne ji hned bláznivě hodit do košíku. 


Nerada bych řasence křivdila, třeba se najde někdo, kdo si Surrealist šetří, má ji déle než dva měsíce a řasenka je stále fresh. Bohužel za mě dávám palec dolu. Za 800,-Kč (cena řasenky, když byla v akci) seženete lepší řasenku, která sice vyschne, ale ve výsledku vám vydrží déle než Surrealist od HR.

Už jste někdy zažili kosmetické zklamání?

12 komentářů:

  1. No mně by teda jeblo, kdybych si koupila řasenku za 8 kil a ona po dvou měsícíh vyschla! :-O Kartáček se mi ale líbí a design je tedy fakt vymazlenej...

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy gól, takže ta převratná technologie podle všeho je "dáme tam toho málo, ono to pak nevyschne, spotřebuje se to!"... Výborné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se tomu směju, ale před týdnem mi do smíchu moc nebylo :-P

      Vymazat
    2. To věřím, kdybych na něco takového přišla já, tak... nevím. Asi bych prostě byla opravdu hodně naštvaná. :)

      Vymazat
  3. No teda! Já už 3. rokem od Helčy používám Lash Queen a dochází až po půl roce. Obsahuje ale 7,2 ml. Kdybys jí ještě někdy chtěla dát šanci, zkus radši tuhle. Psala jsem o ní tady, jestli se chceš mrknout: http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/04/helena-rubinstein-lash-queen-proc-je.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď se asi opět vrátím k DollEyes... experimenty chvíli pustím k vodě :-D

      Vymazat
  4. Ten název!:D Super, jak nějaká sousedka!
    Jinak krásně prodlouží řasy!

    OdpovědětVymazat
  5. se svým líčením by mi nevydržela ani 2 měsíce, takže těch peněz by mi bylo líto:/:)

    OdpovědětVymazat