čtvrtek 8. srpna 2013

New in...

Prázdniny se přehouply přes svou první polovinu a počasí je ryze letní, vybízí k letním radovánkám - slunění, koupání, výletům. Tak nějak mi přijde líto, že už nejsem školou povinná a letní prázdniny se mě netýkají.  No, nebudu tu truchlit nad tím - jak ten čas letí a nad tím - jak je to dlouho - co jsem si užívala dva měsíce prázdnin. Dnes jsem dala dohromady nové přírůstky do mé kosmetické sbírky a nejen to... Mám pro vás jednoho smraďocha.

Oranžovo - růžovo - fialový gang pochází z e-shopu od Plum. Mazadla na rty EOS a CRAZY RUMORS, jedno voní líp než druhé. Missha ochranný sprej na vlasy a nejvoňavější z voňavých MANGO-MELON TWIST tělový sprej - takhle si představuji letní, svěží vůni.

Ach ta Sephora... Oční tyrkysové linky MUFE (ta ruka mi málem při nákupu upadla, ale ta barva je tak krásná :-P). Dior Lip Maximizer, po aplikaci jemně brní na rtech a voní po mentolu, rty jsou krásně lesklé. Řasenka Surrealist HR, zatím můj největší fail při nákupu high-end dekorativky. Oční stíny Sephora a mini odličovač, který jsem dostala k nákupu zdarma. Na MUFE a HR byla sleva 20%.

V Rossmannu jsem pořídila se slevou 30% : Lady Gaga Fame, Garnier oční krém, Rimmel rtěnku a LUMI MAGIQUE Loréal rozjasňující korektor.


Něco málo do koupelny: Nivea tělové mléko do sprchy si nemůžu vynachválit, jsem chronický nemazač a tohle je pro mě kompromis, má jedinou nevýhodu - rychle mi ubývá. Odličovací mléko Oriflame Milk and Honey - vystřídá v koupelně odličovací mléko Sephora, které mi už pomalu dochází. Užasně osvěžující, letní sprchový gel s peelingem Oriflame Malina a máta. Foot Scrub Freeman Švestka a máta.


Swatche:
                     Rimmel rtěnka Lasting Finish č.086 Sugar Plum
                                        Loréal korektor LUMI Magique č.2 medium
                                                    Sephora oční stín č.39 Paris romance
                                                                           MUFE Aqua Liner č.5

A máme tu smraďocha od Oriflame v podobě tělového pudru s puchem ze shnilých plodů exotického ovoce. Smrdí to jak písek na čištění vany (pamatuje na ten v podobě pudru?) No co bych chtěla za necelých padesát korun z výprodejového letáku, že? 

A protože jsem teď v létě hodně pracovitá, tak jsem jsem se chtěla odměnit a takhle to dopadlo. Crossbody a peněženka Guess. Na oficiálních - evropských stránkách této značky probíhá letní výprodej. Když budete mít štěstí, tak vychytáte poštovné zdarma, jinak je poštovné za 5Euro. Nakoukněte ZDE

A to je vše přátelé..

P.S.: Nesnáším UPS - očistec na zemi.

9 komentářů:

  1. Hezky jsi pokoupila. :) Jak jsi spokojená s tím roll-on na oči Garnier? Měla jsem ho dřív taky a bylo to peklo - strašně jsem po tom opuchala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi ani neříkej, ještě jsem ho nezkoušela. Mám teď zbyteček séra roll-on Clinique na opuchlé oči, tak jsem ho chtěla dodělat a pak se vrhnout na ten Garnier :-/

      Vymazat
    2. No však uvidíš. Mně to přišlo jako věc úplně k ničemu. Ze začátku jsem teda neopuchala, ale nedělalo to vůbec nic. Pak teda začalo, ale efekt byl přesně opačný, než v jaký jsem doufala. :/ Na podrážděné oční okolí mi pomáhá skladovat oční krém, který zrovna používám, v lednici.

      Vymazat
  2. Ten garnier roll-on mám vůbec mi nepomáhá ba naopak někdy i štípe. U mě na blogu je giveaway o balzám na rty crazy rumors se zmrzlinovou příchutí. ♥
    http://mariannebeauty.blogspot.cz/2013/07/giveaway-003.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatné zprávy s tím roll-onem Garnier :-/

      Vymazat
    2. Já s ním byla spokojená. Neštípal, krásně Chladil a pomohl s kruhama pod očima. Chci ho znovu! :-)

      Vymazat
  3. Copak je s tou HR rasenkou prosím...?
    Tuhle jsem nemela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musíš s ní řasy jen "šolíchat" jinak ti vytvoří mega slepenec, o tenhle objem nestojíš :-D. Tak nějak to spolu válčíme, ale pomalu si začínáme rozumět, protože nanášení téhle řasenky je prostě věda :-D asi o ní napíšu víc do nějakého článku

      Vymazat
  4. Eos balzam by som velmi chcela:)

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat