čtvrtek 8. srpna 2013

New in...

Prázdniny se přehouply přes svou první polovinu a počasí je ryze letní, vybízí k letním radovánkám - slunění, koupání, výletům. Tak nějak mi přijde líto, že už nejsem školou povinná a letní prázdniny se mě netýkají.  No, nebudu tu truchlit nad tím - jak ten čas letí a nad tím - jak je to dlouho - co jsem si užívala dva měsíce prázdnin. Dnes jsem dala dohromady nové přírůstky do mé kosmetické sbírky a nejen to... Mám pro vás jednoho smraďocha.

Oranžovo - růžovo - fialový gang pochází z e-shopu od Plum. Mazadla na rty EOS a CRAZY RUMORS, jedno voní líp než druhé. Missha ochranný sprej na vlasy a nejvoňavější z voňavých MANGO-MELON TWIST tělový sprej - takhle si představuji letní, svěží vůni.

Ach ta Sephora... Oční tyrkysové linky MUFE (ta ruka mi málem při nákupu upadla, ale ta barva je tak krásná :-P). Dior Lip Maximizer, po aplikaci jemně brní na rtech a voní po mentolu, rty jsou krásně lesklé. Řasenka Surrealist HR, zatím můj největší fail při nákupu high-end dekorativky. Oční stíny Sephora a mini odličovač, který jsem dostala k nákupu zdarma. Na MUFE a HR byla sleva 20%.

V Rossmannu jsem pořídila se slevou 30% : Lady Gaga Fame, Garnier oční krém, Rimmel rtěnku a LUMI MAGIQUE Loréal rozjasňující korektor.


Něco málo do koupelny: Nivea tělové mléko do sprchy si nemůžu vynachválit, jsem chronický nemazač a tohle je pro mě kompromis, má jedinou nevýhodu - rychle mi ubývá. Odličovací mléko Oriflame Milk and Honey - vystřídá v koupelně odličovací mléko Sephora, které mi už pomalu dochází. Užasně osvěžující, letní sprchový gel s peelingem Oriflame Malina a máta. Foot Scrub Freeman Švestka a máta.


Swatche:
                     Rimmel rtěnka Lasting Finish č.086 Sugar Plum
                                        Loréal korektor LUMI Magique č.2 medium
                                                    Sephora oční stín č.39 Paris romance
                                                                           MUFE Aqua Liner č.5

A máme tu smraďocha od Oriflame v podobě tělového pudru s puchem ze shnilých plodů exotického ovoce. Smrdí to jak písek na čištění vany (pamatuje na ten v podobě pudru?) No co bych chtěla za necelých padesát korun z výprodejového letáku, že? 

A protože jsem teď v létě hodně pracovitá, tak jsem jsem se chtěla odměnit a takhle to dopadlo. Crossbody a peněženka Guess. Na oficiálních - evropských stránkách této značky probíhá letní výprodej. Když budete mít štěstí, tak vychytáte poštovné zdarma, jinak je poštovné za 5Euro. Nakoukněte ZDE

A to je vše přátelé..

P.S.: Nesnáším UPS - očistec na zemi.

10 komentářů:

  1. Hezky jsi pokoupila. :) Jak jsi spokojená s tím roll-on na oči Garnier? Měla jsem ho dřív taky a bylo to peklo - strašně jsem po tom opuchala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi ani neříkej, ještě jsem ho nezkoušela. Mám teď zbyteček séra roll-on Clinique na opuchlé oči, tak jsem ho chtěla dodělat a pak se vrhnout na ten Garnier :-/

      Vymazat
    2. No však uvidíš. Mně to přišlo jako věc úplně k ničemu. Ze začátku jsem teda neopuchala, ale nedělalo to vůbec nic. Pak teda začalo, ale efekt byl přesně opačný, než v jaký jsem doufala. :/ Na podrážděné oční okolí mi pomáhá skladovat oční krém, který zrovna používám, v lednici.

      Vymazat
  2. Ten garnier roll-on mám vůbec mi nepomáhá ba naopak někdy i štípe. U mě na blogu je giveaway o balzám na rty crazy rumors se zmrzlinovou příchutí. ♥
    http://mariannebeauty.blogspot.cz/2013/07/giveaway-003.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatné zprávy s tím roll-onem Garnier :-/

      Vymazat
    2. Já s ním byla spokojená. Neštípal, krásně Chladil a pomohl s kruhama pod očima. Chci ho znovu! :-)

      Vymazat
  3. Copak je s tou HR rasenkou prosím...?
    Tuhle jsem nemela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musíš s ní řasy jen "šolíchat" jinak ti vytvoří mega slepenec, o tenhle objem nestojíš :-D. Tak nějak to spolu válčíme, ale pomalu si začínáme rozumět, protože nanášení téhle řasenky je prostě věda :-D asi o ní napíšu víc do nějakého článku

      Vymazat
  4. Eos balzam by som velmi chcela:)

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nedávno jsem si koupila podobnou peněženku, jakou tady ukazuješ. Nějakou jsem nutně potřebovala, protože jsem tu svou starou zapomněla někde ve vlaku... Nakonec jsem tu mou peněženku sehnala na tomto super eshop second handu za skvělou cenu a v perfektním stavu. Nosím jí každý den a stále vypadá jako nová!

    OdpovědětVymazat