pátek 12. července 2013

Lancôme by Alber Elbaz

Než se vrhneme na můj nový úlovek, chtěla bych objasnit moji neaktivitu v poslední době. Léto je v plném proudu a já mám v letní sezoně nejvíce práce z celého roku. Aby toho nebylo málo, přibrala jsem si na víkendy brigádu (peněz není nikdy dost), takže mi moc volného času nezbývá. Zkusím si pár příspěvků na blog předpřipravit, když budu mít času nazbyt. Všem děkuji za přízeň.


Lancôme Hypnôse Drama Eyes Palette 
by Alber Elbaz

            


Při prohlížení blogů mě tato kolekce nechávala chladnou, ale když jsem ji viděla v Sephoře naživo - ozval se marnotratný vnitřní hlas. Dlouho jsem přemýšlela, jestli mi bude stačit řasenka. Nakonec jsem řasenku vynechala a koupila paletku očních stínů.


Nejvíce na mě zapůsobil design s puntíky a paletkou očních stínu v odst. DR5.


Bytelná krabička obsahuje patero očních stínů pro kouřové líčení. 
Tutorial  na dramatické líčení Lancôme ZDE.


Součástí paletky jsou i aplikátory. Přijdou mi velmi funkční a pracuje se s nimi dobře. Použití aplikátorů viz. odkaz na video výše. 



Stíny při aplikaci nepráší a velmi dobře se nanáší. Výdrž bez báze je průměrná, s kvalitní bází je nekonečná (já použila Artdeco). Vnější stříbrný a růžový stín je pěkný i bez báze, ale ostatní stíny vyniknou lépe s bázi či na mokro. Zkoušela jsem líčení dle tutorialu (viz.výše) a jsem nadšená. 

 Stíny bez báze

Stíny s bází Artdeco


Pokud pokukujete po léto limitované edici, doporučuji koupi paletky stínů.


Plánuju dovču na Djerbu, máte někdo zkušenosti s touto destinací?

2 komentáře: