pondělí 24. června 2013

Gel-lakujme!

Před čtrnácti dny jsem objevila Ameriku, vážení!  Dva roky jsem se doma piplala s gelovými nehty, jelikož se při mé práci nemám šanci dopředu objednávat na seance ke komukoliv. Modelace tzv. Cé oblouku na nehtu v mém podání by se dala přirovnat k porodu a celé to martyrium trvalo minimálně 2,5 hodiny každých 14 dní. Poslední půl rok jsem prodlužovala dobu doplňování postupně na 3 týdny, až mě to před dvěma měsíci přestalo bavit úplně a gelovky jsem odbrousila. Začala jsem lakovat, ale bylo to z bláta do louže. Lak byl druhý den ošoupaný od mytí nádobí a nehty nic moc zpevněné. Co s tím? Gel-lak byla moje poslední záchrana a vyšlo to! Aplikace je rychlá a nehty jsou pevné.

Pro vytvrzení gel-laku je potřeba UV lampa (či UV trouba) 

Návod najdete ZDE


Twin coat (podklad a top v jednom), barevné gel-laky a vše potřebné jsem zakoupila ZDE



Odstíny: 12 - neon red/pink , 10 - dark red, 03 - baby pink


Pokud máte ohledně gel-laků otázky, pokusím se odpovědět v komentářích

1 komentář:

  1. Taky používám gellak. Je to super pohodlné. Já si navíc po asi roce a půl koupila místo UV lampy LED lampu. Musíš pak vybírat, protože tam nejdou všechny gellaky.. Ale vytvrdit každou vrstvu pak trvá jen 30 vteřin :)

    Zvu tě ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat