úterý 19. března 2013

Exotický SWAP s Míšou

Tento týden očekávám čtyři balíčky a jeden z nich jsem si dnes vyzvedla na poště. Balíček, na který jsem se nejvíce těšila je od Míši z blogu  CNbyMiisha. Koncem února jsem Míšu kontaktovala s nabídkou vzájemného SWAPU či BLOBOXu, jak chcete.Proč právě Míša? Protože Míša můj blog pokřtila prvním komentářem a zároveň se stala mou první čtenářkou. Prostě s Míšou  bylo moje blogerské poprvé a na to se nezapomíná :-)
Míša k mé velké radosti souhlasila a začalo velké plánování a nakupování. Dohodla se pravidla: hodnota boxu cca. 400,- Kč (obě jsme to pře-švihly), minimálně čtyři kosmetické výrobky  - pečující a dekorativka 50:50 + jeden nekosmetický bonus, téma EXOTIKA, deadline 15.března

Nebudu to dál protahovat, fotky boxu od Míši v plné své kráse


Uvnitř krabičky na mě čekal ručně napsaný dopis, 
ten vám neukážu - bude to moje malé tajemství.


 Po rozbalení na mě vykoukly samé pěkné a užitečné věci


1) Swiss OPAR vlasová kůra Arganový olej - tuhle značku mám ráda, kůra má přejemnou vůni a moje vlasy si budou pěkně užívat.

2) Natura Siberica noční maska na obličej - tak to je pecka, hodně jsem o této kosmetice četla na internetu a nějak jsem se zatím nedokopala k tomu něco vyzkoušet

3)Natura Siberica zpěvňující maska na obličej (pytlíček) viz. výše , mám co zkoušet

4)Ceano Cosmetics ananasová balistika do koupele - už se těším až si udělám pohodičku ve vaně, ananas miluju.


5)Oční stíny Catrice - odstín 060 Rumble In The Jungle - od této značky doma také nic nemám, u nás na severu se asi nevyskytuje. Stíny jsou moc hezké, můj favorit je zelenkavá a fialová.



6)Stilla - rtěnka odstín 07 TINA - takový odstín rtěnky ještě v kosmetické krabici nemám a na rtech vypadá velmi pěkně, v tenčí vrstvě docela NUDE :-). Je to hnědo-červeno-bronzový odstín, popis barev mi moc nejde. Navíc po otevření víčka jsou na rtěnce krásné kytičky.

7)Vonná svíčka Broskev a Mango - voní úžasně, hned bych se do ní zakousla. Svíčku si zapálím při cvičení jógy.




Krabička od Míši mi udělala ohromnou radost, přírůstky do mé kosmetické rodinky jsou jsou moc pěkné a všechny je využiju. Dnes večer ještě vyzkouším noční pleťovou masku.
Míša myslela i na mého kocourka Macchiata, ten si pochutná.


Pokud vás zajímá co Míše přišlo v krabičce ode mně klikněte ZDE.



Co vy a SWAP či BLOBOX? Máte zkušenost?

14 komentářů:

  1. Tak to jsem moc ráda, že tě balíček potěšil, stejně jako mě potěšil ten od tebe :D

    OdpovědětVymazat
  2. máme štěstí káply jsme si do noty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě k tomu prvnímu komentáři a prvnímu čtenáři, musím říct, že mě už od začátku tvoje články moc baví a určitě budeš mít mou přízeň i do budoucna :D

      Vymazat
    2. opět se červenám...nápodobně ;-)

      Vymazat
  3. Zkoukla jsem oba dva balíčky a oba dva jsou perfektní a udělaly by radost i mě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oba dva balíčky jsou moc krásné, povedly se vám :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle swap u mě patří mezi ty povedené :) Žádná krabice plná balea věcí, nebo levné bižu s milkou. Hezký :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je vážně parádní balíček. Musím říct, že mně by teda asi největší radost udělala asi ta vonná svíčka. Na těch jsem se v poslední době stala tak trochu závislá. :D Vlastně nejen na vonných svíčkách, ale na svíčkách obecně. Hodně se mi líbí třeba i takové ty ručně dělané svíčky. To asi dělá ta zima. :)

    OdpovědětVymazat