pátek 1. února 2013

Lednový GreatBox...

Celý leden jsem se snažila NEobjednat! Bohužel jsem krabičkovou horečku nezvládla. Po LadyBoxu a SenzaBoxu mě dostal i GreatBox. Po zveřejnění obsahu jsem ho okamžitě objednala a dneska dorazil. Sice jsem po otevření nezažila ten pravý okamžik překvapení, ale konečně z boxu vše "využiju" - mamka tentokrát nic nedostane.

Co jsem našla v boxu:







Anti Cellulite Gel, Fleur de Santé
Reálné balení, běžná cena 499,-Kč


No nějaké to mazání na "pomerančová stehna" se hodí. Sice si nemyslím, že to nějak pomáhá, ale pro dobrý pocit to asi stačí :-D
Mazadlo mi vůní připomíná Alpu, nebo něco podobného a má lehce chladicí účinek. Po namazání jsem měla stehno trochu lepivé.



Cream Aqua Benefits, Sans Soucis

Vzorek 30 ml, běžná cena 50 ml - 767,-Kč


Zatím jsem ho nezkoušela, jen očichala. Má příjemnou vůni "čistoty".



7 Day Scrub Cream, Clinique

Vzorek 30 ml, běžná cena vzorku 139,-Kč

Ještě jsem nezkoušela.



Hand Lotion, speciální edice, Swisso Logical

3 kusy 5ml, reálný produkt 300 ml běžná cena 620,-Kč


Krém na ruce s pumpičkou od Swisso Logical jsem vyhrála cca pět let zpátky v jedné soutěži. Na rukou po namazání zanechal příjemný film. A tento z GreatBoxu se mi zdá stejný. Teda až na ty zlatý třpytky. Panebože, kdo vymyslel dát do krému na ruce třpytky? Dan Nekonečný? Vůně je příjemná, nemám k čemu přirovnat. Krému stačí trochu, načatý pytlíček mi vystačí na týden :-D


Regenerační výživa vlasů CHI

Vzorek 15 ml, běžná cena 50 ml – 249,-Kč 


Až spotřebuju BioSilk, vrhnu se na CHI. Zatím jsem nezkoušela.



Opalovací krém do solárií, Super Tan

Balení 15 ml – běžná cena 100,-Kč



Občas skočím na solárko, takže jsem mazadlo v boxu uvítala. Vůně je k sežrání, šťavnatá - já cítím meloun.



Oční stíny Ultra Pearl Mania NYX - 06 Black Pearl
Reálný produkt 5 ml, běžná cena 59,-Kč


Trochu zklamání, stíny neobsahují žádný aplikátor a při nanášení štětcem šíleně práší - vypadám jako kominík. Při líčení to bude chtít šikovné ruce a opatrnou manipulaci. Barva se mi líbí. Pigmentace je taky celkem dobrá, ale kvůli složitější aplikaci je budu používat minimálně.


Abych to shrnula, lednový GreatBox se povedl. Obsahoval mazadlo na obličej, ruce, nohy a do solárka, peeling na údržbu fasády, oční stín - pro šikovné ruce a kadeřnice si taky přijdou na své.



Objednání lednového GreatBoxu se podle mně vyplatilo. Co myslíte vy?

4 komentáře:

  1. hodně záleží na tom, co od boxu očekáváš - box je o zkoušení nových věcí, za mě to box splnil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já asi vůbec nežiju :-O Greatbox vidím prvně! No ještě, že jsem na tvůj blog narazila, jinak bych o tom do teď nevěděla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, GreatBox měl premiéru loni v prosinci, bohužel totálně zpackanou premiéru, ten jsem naštěstí neobjednala až teď v lednu a je to super

    OdpovědětVymazat